De Trinitatiskapel is een rustpunt in de Dordtse binnenstad.
Een plek voor kerkelijke en culturele bijeenkomsten.

Onze koster en huismeester Jan Lokhorst, regelt alle kerkelijk gerelateerde activiteiten, zoals erediensten, trouwerijen en uitvaarten. Ook is hij als gastheer aanwezig voor alle vaste huurders, die al sinds jaar en dag onze kapel gebruiken als repetitieplek, voor lezingen, vergaderingen en concerten.

De Stichting tot Behoud Trinitatiskapel ontwikkelt de verdere exploitatie van de kapel. Op die manier worden inkomsten verkregen om de kapel te beheren en te behouden.
Op dit moment zijn er beperkingen in personele ondersteuning. Hierdoor kunnen we op dit moment slechts een beperkt aantal verzoeken tot verhuur honoreren. Neem contact op om te informeren naar de mogelijkheden. Houdt er rekening mee dat de reactietijd wat langer kan duren.

Heeft u toch een vraag? Meld deze via het contactformulier of mail

“Als huisbewaarder van de Trinitatiskapel en de naastgelegen Kosterij kunt u bij mij terecht voor meer informatie over de verhuurmogelijkheden van de kapel, die kerkelijk gerelateerd zijn, zoals huwelijken en uitvaarten.

U kunt mij per mail¬†bereiken. Uiteraard kunt u ook gebruik maken van onderstaand contactformulier.”

Jan Lokhorst

Contactformulier – verhuur